Oravecz Nóra és Tibi atya is a Facebook segítségével tettek szert óriási rajongótáborra, és most szintén a Facebook az, ahol a rajongók harcba kezdtek. Lehet legyinteni, de milliós márkákról van szó.
A Tibi atya brand mögött lévő(k) állítása szerint a korábban már általunk is bemutatott Oravecz Nóra ragaszkodott ahhoz, hogy közös kiadójuk, a Libri levegye a polcokról a Minden napra egy feles című Tibi atya-könyvet. (A kiadó ezt cáfolja.)
Az eset webes vonatkozása, hogy miután pénteken ez az információ kikerült Tibi atya Facebook-oldalára, a fiktív iszákos pap rajongói annyira felháborodtak, hogy tömegesen kezdték el jelenteni a Facebook felé Oravecz Nóra oldalát, egyúttal nem túl elegáns hozzászólásokkal is megszórták azt. Hogy melyik vezetett előbb eredményre, azt nem tudni – vagy a Facebook függesztette fel az oldalt, vagy annak kezelője döntött így –, de az biztos, hogy Oravecz facebookos oldala vasárnap óta elérhetetlen.
Éppen ebből kifolyólag az Oravecz-rajongótábor számát nem tudjuk megmondani, az biztos, hogy több százezer követővel ment a közhelyekkel szétmaratott, émelyítően egyszerű, az összefüggéstelenséget is bátran vállaló Oravecz-brand Facebook-oldala. A Tibi atya brand facebookos rajongói már 1,1 milliónál is többen vannak. Így aztán, ha tetszik, ha nem, a magyar Facebook véleményformáló nagyágyúiról van szó.
[Frissítés: hétfő délelőtt visszakapcsolták az oldalt.]
Szerintünk hagyja is az Oravecz-oldalt, kövesse inkább a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát, hogy mindig képben legyen a Facebookon történő események terén.