Százszázalékos bizonyítéknak ugyan nem mondhatók, de sokat elárulnak az új Apple-domainek.
Az Apple három új webcímet is vásárolt, és – láss csodát – valamennyi az autókkal kapcsolatos, adta hírül a MacRumors.
Az új domainek azt jelzik, hogy az Apple egyre jobban érdeklődik az autóipar iránt. Mindez egybevág azokkal a korábbi értesülésekkel, amelyek szerint a cupertinói cég elektromos autón dolgozik, s ezt az is alátámaszthatja, hogy jó pár szakembert elcsábítottak a Teslától, a Fordtól és a GM-től is. Az elektromos motorkerékpárokat gyártó startupnak, a Mission Motorsnak például azért kellett lehúznia a rolót, mert a legjobb munkavállalóit szipkázta el az Apple.
A megvásárolt webcímek az apple.auto,az apple.car és az apple.cars, bár a címek egyelőre inaktívak. Ez persze nem jelenti teljes bizonyossággal, hogy autógyártásba fog az Apple (bár, mint említettük, komoly érvek szólnak e mellett is), de az biztos, hogy a cég autós technológiákat is fejleszt, gondoljunk csak a CarPlayre.
Az is gyakori, jegyzi meg a Business Insider, hogy a vállalatok csak azért vesznek meg domaineket, hogy mások ne használhassák őket, bár hogy ez volna a motiváció az ebben az esetben kevéssé valószínű.