Különleges, a felhasználó által alakítható történeteket hoz a Google újdonsága.
A Google-nek komoly szerepe van abban, hogy megváltozott a videonézési élmáény, gondoljunk csak a YouTube-ra került 360 fokos videókra vagy arra, ahogy a virtuális valóság is beköltözött a YouTube-ra.
Mindezt megfejelte a Google egy új videoformátummal, az úgynevezett Spotlight történetekkel. A kezdeti kísérleti próbálkozások után az első ilyen igazi, ugyancsak 360 fokosan nézhető történet már felkerült a kapcsolódó YouTube-csatornára. Igazából a telefonokon bontakozhat ki az újdonság, ahol a készülék mozgatásának megfelelőn tűnnek elő újabb és újabb minitörténetek a fő sztorin belül.
A lényeg, hogy a felhasználó dönti el, merre folytatódjon a történet, háromféle befejezés lehet, és 60 olyan pont, ahol a felhasználó döntésének megfelelően folytatódik a cselekmény. Mindez azt is jelenti, hogy egy-egy történetet többször is meg lehet nézni, hiszen mindig másképp alakulhat.
Sajnos még csak néhány telefon támogatja ezt a funkciót, de jövőre a Google ki szeretné terjeszteni ezek körét. Hogy addig is minél többen megtudják, miről is van szó, a Google elkészítette a 360 fokos változatot egyéb androidos eszközökre, iOS-es telefonokra és a webre is. Az első történet, a Special Delivery a Google Cardboarddal is megnézhető.