Nem túl rózsásak a Twitter pénzügyi eredményei, így érthető, hogy mindenből megpróbál pénzt csinálni.
Ahogy arról mi is beszámoltunk, nem megy túl jól mostanában a Twitternél, nem növekszik kellően a felhasználói bázis, és pénzügyi veszteségeket is kénytelenek voltak elkönyvelni.
A Twitternek jelenleg havi 320 millió aktív felhasználója van, azonban ez csak töredéke a valós felhasználók számának. A tartalmakhoz ugyanis könnyen hozzáférhetnek azok is, akiknek nincsen Twitter-fiókjuk, s ezeket a felhasználókat is bekalkulálva már egymilliárdos számról beszélhetünk.
Ezt az ellentmondást már hónapok óta vizsgálják a Twitternél, és olyan üzleti modelleket keresnek, amelyekkel ezt bevétellé fordíthatják. Ennek egyik módja az lesz, hogy a Twitter nemsokára azok számára is fog hirdetéseket megjelentetni, akik nem aktív Twitter-használók, csak épp egy bejegyzés kedvéért felléptek az oldalra.
Ez most még csak kísérlet lesz, és valószínűleg ezek a hirdetések olcsóbbak is lesznek, mint azok, amelyeket a hivatalosan regisztrált felhasználói bázisnak mutatnak.