Tech hvg.hu 2015. július. 09. 13:00

Rá sem fog ismerni: nagy változások a Logitechnél

Új logó, megújult dizájnfilozófia és egy új márka – nagy változások érlelődnek a Logitechnél.

A Logitech egyike azon technológiai cégeknek, akiket nem rostált ki az idő, immár 34 éve a pályán vannak. Egerek gyártásával kezdték, ám azóta már remek billentyűzetek, hangszórók, fejhallgatók is megvásárolhatók a Logitech márkanév alatt.

Most viszont merész lépésre szánta el magát a cég: új logó, új tervezési filozófia, és mindennek tetejében egy új almárka, a Logi nevű. A cégnél már 2013 óta dolgoznak azon, hogy új köntöst öltsenek magukra, de persze elsősorban új termékekkel jeleskedjenek. Az új dizájnnal viszont fiatalabbá tennék a márkát: merész színekkel, egyszerű mintákkal.

Logitech

„A dizájn számunkra túlmutat a szó közönséges értelmén, nálunk azt fejezi ki, ahogy összekapcsoljuk a fejlett technológiát, az üzleti stratégiát és a fogyasztókat – fetette ki a Logitech elnök-vezérigazgatója. Az új színek és az új logó párosítása jelzi, hogy a hangsúlyt a tervezésre és arra fordítják, hogy a felhasználókban tudatosodjon, a Logitech márkával több évtizedes tapasztalatot is megvásárolnak.

Az új Logi címkékkel speciális termékeket látnának el, olyanokat, amelyek új kategóriákba sorolhatók – úgy tűnik, a Logitech a jövőben kilép majd komfortzónájából.

Hirdetés