Sok az érdekesség az LG G4 körül: most például egy egyedülálló marketing-kezdeményezést jelentett be a gyártó.
Április végén jelenik meg az LG új zászlóshajója, az LG G4 (a kiszivárogtatások részleteit itt találják), amellyel kapcsolatban különös dolgokat művel a gyártója. Így például hamarabb bemutatta az eszköz kijelzőjét, mint magát a telefont, most pedig „tesztvezetést” hirdetett.
A „felhasználói élmény” kampány keretében 15 országban négyezer felhasználó kaphatja meg az LG G4-et, hogy próbálgassa, mielőtt még a készülék hivatalosan megjelent volna. A kampány ma kezdődött Dél-Koreában és a következő napokban indul a többi 14 országban (Törökország, Indonézia, Szingapúr, Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong), sajnos Magyarország kimaradt közülük.
A telefonért majd pályázni lehet, s mivel a feltételek régiónként eltérőek a helyi LG-oldalakon jelenik majd meg, hogy mit kell tennie annak, aki telefont szeretne. A teszt 30 napig tart, és ez alatt az idő alatt olyan feladatokat is el kell végezni a telefonnal, amelyeket az LG ír elő, és a tapasztalatokat meg kell osztani a közösségi oldalakon.
Tény, hogy mindezzel az LG vállal némi kockázatot, azonban ha a készülék lenyűgözi a felhasználókat, akkor ezen a módon megkaphatja azt a kezdeti lökést, amire nagyon is nagy szükség van azon a piacon, ahol olyan vetélytársak vannak, mint a Samsung Galaxy S6 vagy az iPhone 6.