Egy német óragyártó reklámja frappánsan használja ki az okosórák térhódítását. Az üzenet rengeteg férfit meggyőzhet arról, hogy ne okosórát vegyen, hanem egy időtálló darabot viseljen.
A klasszikus darabokat áruló német óragyártó, a Tutima erős üzenettel utal arra, hogy egy igazi férfi nem okosórát hord. A Business Insider kollégái egy magazinban találták ezt a reklámot, amelynek szövege a következő: a férfinak, akinek nincs szüksége GPS-re, hogy tudja hol van.
Frappáns szöveg, az óra pedig tényleg szép és egyszerű, de nem olyan elképesztő darab, amilyeneket a világ legfontosabb órás kiállításán lehetett látni.
Azt persze meg kell jegyeznünk, hogy még így is sok okosóra érheti el azt, hogy egy férfi a klasszikus darab helyett válassza, ilyen például a világ - szerintünk - eddigi legmenőbb megoldása, vagy a Huawei fantasztikus eszköze, esetleg a rekordokat döntögető Pebble Time, nem is beszélve az április 10-én érkező Apple Watch-ról, illetve annak igazi kihívójáról.
Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.