Tech hvg.hu 2015. április. 02. 18:01

Óriási ötlet: ennél frappánsabban nem lehet meggyőzni férfit, hogy ne okosórát vegyen

Egy német óragyártó reklámja frappánsan használja ki az okosórák térhódítását. Az üzenet rengeteg férfit meggyőzhet arról, hogy ne okosórát vegyen, hanem egy időtálló darabot viseljen.

A klasszikus darabokat áruló német óragyártó, a Tutima erős üzenettel utal arra, hogy egy igazi férfi nem okosórát hord. A Business Insider kollégái egy magazinban találták ezt a reklámot, amelynek szövege a következő: a férfinak, akinek nincs szüksége GPS-re, hogy tudja hol van.

Business Insider

Frappáns szöveg, az óra pedig tényleg szép és egyszerű, de nem olyan elképesztő darab, amilyeneket a világ legfontosabb órás kiállításán lehetett látni.

Azt persze meg kell jegyeznünk, hogy még így is sok okosóra érheti el azt, hogy egy férfi a klasszikus darab helyett válassza, ilyen például a világ - szerintünk - eddigi legmenőbb megoldása, vagy a Huawei fantasztikus eszköze, esetleg a rekordokat döntögető Pebble Time, nem is beszélve az április 10-én érkező Apple Watch-ról, illetve annak igazi kihívójáról.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.