Új funkciót vezetett be oldalainál a Facebook, így mostantól egy márka által szervezett egyetlen eseményről sem maradnak le a rajongók.
Sokaknak hátrányt jelentett eddig a Facebook üzenőfali algoritmusa, a rajongói oldalak ugyanis nem minden követőjüket tudták elérni, így ha márka/cég valamilyen eseményt – webshopos akciót, általa támogatott koncertet, workshopot – szervezett, arról csak a lájkolók töredéke értesült. Hétfőn élesedett az az új funkció, amelynek köszönhetően mostantól a létrehozott esemény szponzorálás nélkül is minden érdeklődőt elérhet.
Az új funkció az üzemeltetett Facebook-oldal fejlécében, az Események fülön érhető el – ha esetleg ez külön nem jelenne meg, a Továbbiak fülnél érdemes még keresgélni. Az Események lapot megnyitva a követők az eddig létrehozottak programokhoz csatlakozhatnak, a jobb felső sarokban megjelenő Feliratkozás gomb segítségével pedig értesítést kérhetnek az összes jövőben létrehozott eseményről, ami akkor is megjelenik majd az üzenőfalukon, ha alapesetben a Facebook algoritmusa azt nem jelenítené meg.
A funkció amellett, hogy webesen elérhető, az összes plattformra kiadott mobilalkalmazásban is megjelenik.