Tech hvg.hu 2015. április. 01. 11:01

Így érheti el eseményeivel minden rajongóját a Facebookon

Új funkciót vezetett be oldalainál a Facebook, így mostantól egy márka által szervezett egyetlen eseményről sem maradnak le a rajongók.

Sokaknak hátrányt jelentett eddig a Facebook üzenőfali algoritmusa, a rajongói oldalak ugyanis nem minden követőjüket tudták elérni, így ha márka/cég valamilyen eseményt – webshopos akciót, általa támogatott koncertet, workshopot – szervezett, arról csak a lájkolók töredéke értesült. Hétfőn élesedett az az új funkció, amelynek köszönhetően mostantól a létrehozott esemény szponzorálás nélkül is minden érdeklődőt elérhet.

Az Események fülön már megtalálható a feliratkozás gomb.
hvg.hu

Az új funkció az üzemeltetett Facebook-oldal fejlécében, az Események fülön érhető el – ha esetleg ez külön nem jelenne meg, a Továbbiak fülnél érdemes még keresgélni. Az Események lapot megnyitva a követők az eddig létrehozottak programokhoz csatlakozhatnak, a jobb felső sarokban megjelenő Feliratkozás gomb segítségével pedig értesítést kérhetnek az összes jövőben létrehozott eseményről, ami akkor is megjelenik majd az üzenőfalukon, ha alapesetben a Facebook algoritmusa azt nem jelenítené meg.

A funkció amellett, hogy webesen elérhető, az összes plattformra kiadott mobilalkalmazásban is megjelenik.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?