Egymás után kilencedik nyereséges negyedévét zárta a Facebook. Már ez a mondat sem hangzik rosszul, de sokkal érdekesebb, ha néhány grafikonnal mutatjuk be, miből is áll össze a siker.
A Facebookra naponta bejelentkezők száma (millió)
Facebook
A Facebookra naponta legalább egyszer mobilról is bejelentkezők száma (millió)
Facebook
A havonta legalább egyszer aktív felhasználók száma (millió)
Facebook
A havonta legalább egyszer mobilról is aktív felhasználók száma (millió)
Facebook
A havonta legalább egyszer kizárólag mobilról belépő felhasználók száma (millió)
Facebook
A Facebook bevételének alakulása (millió dollár), a sötétebb kék jelzi a reklámbevételeket
Facebook
A bevétel alakulása régiónként (millió dollár)
Facebook
Egy felhasználóra vetített bevétel világszerte, majd régiónként lebontva (dollár)
Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.