A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. A versenyen próbavásárlások és a vállalatok saját ügyfeleinek véleménye alapján értékelték a szolgáltatókat.
A Client First tanácsadó cég által hatodik alkalommal kiírt „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat Magyarország legnagyobb, legismertebb ügyfélelégedettség-mérő versenye. Az idei megmérettetésben az elektronikus csatorna kategóriában induló cégek teljesítményének mérése két módon zajlott több mint két hónapon keresztül. Egyrészt a független értékelők által küldött elektronikus próbalevelekre adott válaszok alapján minősítették a szolgáltatók ügyfélszolgálati teljesítményét. Másrészt minden online úton beérkezett ügyfélmegkeresésre adott válaszlevélben szerepelt egy ügyfélelégedettségi kérdőív, így az ügyfelek konkrét ügyek kapcsán értékelhették az ügyfélkezelés minőségét, gyorsaságát és eredményességét.
A szolgáltató közleménye szerint az online csatorna jelentőségét mutatja, hogy az elmúlt egy évben a Telekom elektronikus ügyfélszolgálati munkatársai átlagosan havi 8700 ügyben írtak válasz emailt ügyfeleknek, és havonta 9700 alkalommal folytattak chat beszélgetést ügyfélkiszolgálási és értékesítés-támogatási céllal.