Nemcsak tévéhirdetésekben, hanem nyomtatott formában is reklámozza az Apple legújabb üdvöskéit.
Nemrégiben már megmutattuk az Apple két tévéreklámját, amelyek egyrészt a nagyobb méretre, másrészt a készülékek jobb kamerájára fókuszálnak.
Azonban nemcsak tévéspotokban reklámozza az iPhone 6-okat a cupertinói cég: a tekintélyes Rolling Stone magazin legfrissebb kiadásának hátsó borítójára került fel egy hirdetés, amely az új modellek tényleges nagyságát mutatja. Így a magazin mintegy 1,5 millió előfizetője és többi olvasója is eldöntheti, megfelelnének-e neki az új méretek.
A the MacObserver szerkesztője ennél is tovább ment, a szóban forgó borító mellé tette iPhone 5s-ét, és így készített fotót róla, hogy még egyértelműbb lehessen a viszonyítás.
Aki pedig nem jut hozzá a Rolling Stone magazinhoz, és a the macObserver képét sem érzi elég informatívnak, az egy grafika segítségével tájékozódhat arról, hogyan is állna a kezében az iPhone 6 Plus.