Két technológiát kombinált össze új autójában a Hyundai. A megoldás nem csak tájékoztatással, hanem aktív beavatkozással segít a gyorshajtási bírságok megelőzésében.
A traffipaxok helyzetének jelzése már azelőtt népszerű volt a GPS-ekben, hogy az okostelefonos alkalmazások egyáltalán elterjedtek volna. A folyamatosan online mobilokkal aztán még jobb lett a helyzet: a sebességmérő kamerák helyzetét folyamatosan frissítik az alkalmazások, illetve a sofőrök egy gombnyomással tudják jelezni a többieknek, hogy éppen hol vannak elhelyezve a nem fix kamerák. A Hyundai ezeket az információkat kapcsolja össze a fékkel.
Az októberben megjelenő Hyundai Genesis-t vezető sofőröknek így kifejezetten törekednie kell a bírságba futásra. A Verge beszámolója szerint az autóban lévő technológia figyeli a fent említett traffipaxos információkat, illetve az adott útszakaszra vonatkozó sebességkorlátozó táblákat, és ha az autó gyorsabban halad, akkor a maximálisan megengedett sebességre lassítja a járművet.
A dél-koreai rendszerben ez már csak az utolsó lépés, a fékezés előtt 800 méterrel az autó már hangjelzéssel hívja fel a sofőr figyelmét a közelgő traffipaxra és a lassításra, abban az esetben, ha ilyen távolságban járva az autó éppen gyorsulóban van. A Hyundai technológiája egyetlen dolog ellen nem: a mozgó traffipaxokat természetesen nem jelzi előre.