A Pebble tavalyi eladási száma azt jelzi: még kicsi a piac, de már van mit keresni rajta. Idén duplázni szeretnének.
400 ezer darab okosórát adott el tavaly a Pebble gyártója, az egyetlen modellből, amit tavaly forgalmazott. Az értékesítés nagyjából 60 millió dolláros bevételt jelentett a vállalatnak. A Fortune-nak nyilatkozó cégvezető szerint idén szeretnék megduplázni az összeget.
A Pebble okosóra kitalálói eredetileg 100 ezer dollárnyi közösségi tőkét szerettek volna összegyűjteni a Kickstarteren, hogy véglegesítsék az eszköz terveit, és megkezdjék a tömeggyártást. A felhasználók végül több mint 10 millió dollárt fizettek be az órára.
Míg tavaly csak egy modell volt piacon, idén januárban a Las Vegas-i CES 2014 szórakoztatóelektronikai vásáron egy elegánsabb és drágább modellt is bejelentett, majd hamarosan piacra is dobott a gyártó, illetve alkalmazásboltot is nyitott óráihoz.