16 milliárd dollár egy alkalmazásért? Mit tud jobban a WhatsApp, mint a Facebook? Egy dolgot biztosan, méghozzá majdnem háromszor jobban, mint felvásárlója.
Ahogy arról már beszámoltunk, a Facebook 16 milliárd dollárért veszi meg a népszerű üzenetküldő alkalmazást, a WhatsAppot. Sok statisztikával lehetne fárasztani olvasóinkat, hogy ez miért is éri meg, de a bizonyítvány hosszas magyarázása helyett egyetlen grafikont mutatunk, ami mindent megmagyaráz.
Már foglalkoztunk a WhatsApp növekedésének elképesztő ütemével, de sokkkal megdöbbentőbb, ha az akkor mutatott adatokat össze lehet hasonlítani a Facebook, a Twitter, a Gmail és a Skype hasonló statisztikáival. Az indulástól számított első négy év fejlődését mutatja a DailyMail grafikonja, és hihetetlen, amit a WhatsApp e tekintetben letett asz asztalra. Konkretizálva: a Skype-nál nyolcszor, a Facebooknál pedig majdnem háromszor jobban teljesítve 415 millió aktív felhasználónál tartott négy év után. Van még kérdés?