A MÁV-Start és a Magyar Telekom által közösen működtetett vonatfedélzeti wifi szolgáltatásban az utóbbi időben problémák merültek fel - ismerte el közleményében a vasúttársaság. A rossz hír mellé van még egy nem jó is: a javítás hosszabb idő, mint gondolták.
Az utasok azt tapasztalhatták, hogy bár eszközük érzékeli a wifi hálózatot a szolgáltatás jelével ellátott kocsikban, de az internetre nem tudnak csatlakozni - írja közleményében a MÁV-Start. A cég és a netszolgáltató Magyar Telekom szakemberei olyan hibalehetőséget tártak fel a szolgáltatást biztosító eszközökben, amely ezen eszközök jelentős részét érinti, és javítása hosszabb időt, néhány hetet is igénybe vehet.
A vasúttársaság közleménye szerint ezért az elkövetkező hetekben előfordulhat, hogy az eddiginél több kocsiban fordul elő a fent említett hibajelenség, tehát, hogy az érzékelhető wifi hálózat ellenére nem érhető el az internet.
Mint korábban megírtuk: a közlekedési vállalat a tervezettnél jóval lassabban halad a vasúti kocsik wifisítésével és a szolgáltatás már a mostani hibajelzés előtt hetekkel is messze volt a megbízhatótól.