Tech Balogh Csaba 2013. december. 05. 22:05

Emlékeznek még? Hatalmas siker volt a Westel 1995-ös Mikulása

Balogh Csaba
Szerzőnk Balogh Csaba

A hazai mobiltelefonos piac meghatározó mérföldköve volt 1995 decembere. A Westel 900 Mikulás névre keresztelt akciója hatalmas siker volt, erőteljes árversenyt indított be a szektorban.

Tizenkét nap alatt 50 ezer új ügyfélt hozott a most már Telekom néven futó Westel 900-nak a magyar mobiltörténelem egyik legemlékezetesebb - hacsak nem a legemlékezetesebb - akciója. A Mikulás néven futó kampány nem csak a szolgáltatónak volt fontos, hanem az előfizetőknek is: ehhez köthetjük ugyanis a komoly árverseny beindulását az idén 23 éves magyar mobilpiacon.

A hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalára érkezett visszaemlékezés szerint "akkora volt a túljelentkezés, hogy rendőrök vigyáztak a dolgozókra és a rendre a Kaposvár utcai Westel 900 székház előtt. Különtermet osztottak, hogy kuponra vagy jogosult, hogy telefont vehetsz".

Egy kis nosztalgiázás gyanánt íme a kampány 1996 tavaszi utózöngéjének plakátja.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?