A hazai mobiltelefonos piac meghatározó mérföldköve volt 1995 decembere. A Westel 900 Mikulás névre keresztelt akciója hatalmas siker volt, erőteljes árversenyt indított be a szektorban.
Tizenkét nap alatt 50 ezer új ügyfélt hozott a most már Telekom néven futó Westel 900-nak a magyar mobiltörténelem egyik legemlékezetesebb - hacsak nem a legemlékezetesebb - akciója. A Mikulás néven futó kampány nem csak a szolgáltatónak volt fontos, hanem az előfizetőknek is: ehhez köthetjük ugyanis a komoly árverseny beindulását az idén 23 éves magyar mobilpiacon.
A hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalára érkezett visszaemlékezés szerint "akkora volt a túljelentkezés, hogy rendőrök vigyáztak a dolgozókra és a rendre a Kaposvár utcai Westel 900 székház előtt. Különtermet osztottak, hogy kuponra vagy jogosult, hogy telefont vehetsz".
Egy kis nosztalgiázás gyanánt íme a kampány 1996 tavaszi utózöngéjének plakátja.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.