Tech hvg.hu 2013. november. 21. 17:00

Ez tényleg vicces: így támadja most a Microsoft a Google-t

A Scroogled kampány után most egészen újszerű módon, már az ünnepekre hangolva támadja a Microsoft a keresőóriást.

Keményen ostorozta a Microsoft a Google-t Scroogled kampányában, és mint kiderült, meglepően pozitív eredménnyel.

Most, hogy közelednek az ünnepek, váltott a Microsoft, és egészen viccesen (?) folytatja negatív kampányát, ajándéktárgyakat árul a Scroogled kampány jegyében.

Van itt bögre, baseballsapka és trikók – a feliratok lényege ugyanaz, mint a korábbi kampányokban, vigyázzanak a felhasználók a Google-vel, aki „ellopja” adataikat, megsérti magánszférájukat.

Az ajándéktárgyak a Microsoft online boltjában rendelhetők meg. Úgy tűnik, a fogadtatás pozitív, hiszen például a „Keep calm…” bögre már el is fogyott, bár nagy a valószínűsége, hogy hamar feltölti a készletet a Microsoft.

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.