Tény, hogy ha valamilyen, szexre utaló fordulat kerül egy hirdetésbe, arra felfigyelnek az emberek.
Csütörtökön jelentették be a Google első saját okostelefonját, a Moto X-et, amelynek fejlesztése természetesen összefügg a Motorola felvásárlásával. Nem véletlen, hogy óriási reklámkampány kísérte a Moto X megjelenését, a Motorola Mobility site-ján például külön aloldalt kapott a telefon, ahol hirdetések népszerűsítik.
Azonban ezekben a reklámokban történt némi változás, legalábbis ez derül ki a The Next Web munkatársának Twitter-bejegyzéséből. Matthew Panzarino itt arra hívja fel a figyelmet, hogy a tárhely méretére utaló, a nőket célzó és így bizony kissé félreérthető szlogent már egy egyértelműbbre cserélték ki.
Hasonló dolog történt egy másik hirdetéssel is, itt – ahogy arra a Business Insider utal – a „That’s what she said” utalást hagyták el, amellyel kissé elvették az élét az „Egymást érintsük meg, ne a telefont” üzenetnek.