Műszaki hiba miatt volt gond a K&H netbankjával
Műszaki hiba lépett fel a K&H e-bank rendszerében hétfőn, a szolgáltatások elérhetőek - közölte a hitelintézet az MTI érdeklődésére.
Mint korábban beszámoltunk róla, akadozott a K&H netbankja. A hitelintézet az MTI érdeklődésére közölte: a K&H e-bank rendszerében hétfőn műszaki hiba lépett fel, amelynek elhárítását és a rendszer teljes helyreállítását a K&H Csoport IT munkatársai a hiba első észlelése óta kiemelt feladatként kezelték.
A K&H tájékoztatása szerint a bank fiókhálózata teljes körűen működik, a szolgáltatások minden fiókban elérhetőek, az e-bank szolgáltatás is elérhető, az ügyfelek az ATM-eken keresztül hozzáférhetnek pénzükhöz, és a POS terminálon keresztüli vásárlások is működnek. A bank azt kéri, amennyiben az ügyfelek más jellegű problémát is észlelnek, jelezzék.
A K&H 228 lakossági fiókkal rendelkezik, országosan közel 4000 munkatársával mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelet szolgál ki, kihelyezett hitel- és hiteljellegű (hitelkeret és garancia) állománya közel 1800 milliárd forint. Anyavállalata, a belga KBC az elmúlt 15 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba.