Minden idők második leggyorsabban terjedő keresőkifejezése lett a Harlem Shake. Ennél gyorsabban csak a "Whitney Houston"-ra kerestek rá tavaly, az énekesnő halála után.
Idén február előtt nagyjából senki nem keresett a "Harlem Shake" kifejezésre, majd hirtelen berobbant, az internet története után második leggyorsabban megugró keresőkifejezésként a "Whitney Houston" után. A Quartz szerint a két kifejezésben nem csak a hirtelen megugrás a közös, hanem az is, hogy néhány héttel később mindkettő iránt radikálisan visszaesett az érdeklődés.
A Huffington Post által idézett szakértők szerint a Harlem Shake jelenség iránti fokozott érdeklődést nem is elsősorban a privát felhasználók, mint inkább a cégek generálták. Emlékezetes: az őrületből olyan nagy nevek sem szerettek volna kimaradni, mint a Microsoft, a Google, a Facebook vagy az Intel.
A gyorsan múló Harlem Shake-láz lezárásaként álljon itt egy all-in-one jellegű videó.