Online tévészolgáltatást indít a Tesco – írja a HWSW. Az elsőként Nagy-Britanniában induló, klubkártyás ügyfelek számára elérhető rendszer ingyenes lesz, a nézők a vásárlási szokásaikhoz igazodó, releváns reklámokat kapnak.
Ingyenes tévészolgáltatást indít Nagy-Britannia legnagyobb hipermarketlánca, a Tesco. A brit cég Clubcard Tv-nek keresztelt megoldását nevéből adódóan a klubkártyás ügyfeleknek szánja az üzletlánc, az egyelőre csak PC-n elérhető – később mobilokra, tabletekre és set-top-boxokra is kiterjeszteni kívánt – szolgáltatás igénybevételéhez kötelező megadni a hűségkártya számát. A vásárlónak más kötelezettsége nincs, így fizetnie sem kell a szolgáltatásért – írja a HWSW.
A lap szerint a rendszert tévésorozatok és filmek kölcsönzésére lehet használni, a nézőknek cserébe releváns – a klubkártya-tulajdonos vásárlási szokásainak elemzése alapján elhelyezett – reklámokat kell megtekinteniük a filmek előtt és közben.
A lap szerint a rendszert tévésorozatok és filmek kölcsönzésére lehet használni, a nézőknek cserébe releváns – a klubkártya-tulajdonos vásárlási szokásainak elemzése alapján elhelyezett – reklámokat kell megtekinteniük a filmek előtt és közben.