Úgy tűnik, elég volt a Microsoftnak, hogy több millióan látták a Scroogled kampány keretében készült és a Gmailt támadó reklámfilmjeit. Most már másképp kezdik promózni saját levelezőrendszerüket.
Lehet vitatkozni a negatív reklám hatékonyságán, azonban az tény, hogy a Microsoft úgy döntött, leállítja reklámkampányát, amelynek célkeresztjébe a Google és annak kedvelt Gmailje került. Ebben a bizonyos Scroogled kampányban több szurkálódó videó is napvilágot látott, no persze a Google sem hagyta magát, és számos weboldalra eljuttatta hivatalos állásfoglalását az ügyben.
A reklámkampány fogadtatása – bár a videók több mint három és fél millió találatot kaptak, és közel 115 ezren alá is írták a Gmail-ellenes petíciót – meglehetősen vegyes volt, és talán ezért is döntött a Microsoft úgy, hogy befejezi a Google piszkálását, és immár saját termékére koncentrál.
Íme két újabb videó, amely immár az új reklámstratégia jegyében született.