Tech hvg.hu 2013. március. 05. 15:00

Új reklámkampány: abbahagyta a Microsoft a Gmail piszkálását

Úgy tűnik, elég volt a Microsoftnak, hogy több millióan látták a Scroogled kampány keretében készült és a Gmailt támadó reklámfilmjeit. Most már másképp kezdik promózni saját levelezőrendszerüket.

Lehet vitatkozni a negatív reklám hatékonyságán, azonban az tény, hogy a Microsoft úgy döntött, leállítja reklámkampányát, amelynek célkeresztjébe a Google és annak kedvelt Gmailje került. Ebben a bizonyos Scroogled kampányban több szurkálódó videó is napvilágot látott, no persze a Google sem hagyta magát, és számos weboldalra eljuttatta hivatalos állásfoglalását az ügyben.

A reklámkampány fogadtatása – bár a videók több mint három és fél millió találatot kaptak, és közel 115 ezren alá is írták a Gmail-ellenes petíciót – meglehetősen vegyes volt, és talán ezért is döntött a Microsoft úgy, hogy befejezi a Google piszkálását, és immár saját termékére koncentrál.

Forrás: YouTube

Íme két újabb videó, amely immár az új reklámstratégia jegyében született.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?