2013. február. 13. 15:00 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. február. 13. 14:57 Tech

Facebook: akkor segítünk, ha fizetsz

A Facebook váratlanul leállította az egyik legnépszerűbb hirdetési programját, a Preferred Marketing Developers rendszert - írja a HWSW. A cél, hogy a jelenleginél több cég fizessen, ha sikereket akar elérni a Facebookon.

Egyszerű, már eddig is gyakran sugallt üzenetet küldött a Facebook az üzleti szereplőknek, akik jelen vannak az oldalán: ha valaki szeretne eredményeket elérni a Facebookon, annak fizetnie kell. A HWSW cikke szerint már elég régen sokkal rosszabb esélyekkel indulnak az organikus céges tartalmak a Facebookon, sőt, a szponzorált posztok intézményének bevezetése óta szinte esélytelen komolyan vehető elérést produkálni extra befizetés nélkül.

A Facebook azonban egyre szigorúbb szabályokat állít fel, ezzel párhuzamosan pedig konzekvensen tiltja ki a rendszerből azokat a reklámozókat, akik nem hajlandóak követni az előírt utakat.

A változások részleteiről a HWSW cikkében olvashat.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.