Facebook: akkor segítünk, ha fizetsz
A Facebook váratlanul leállította az egyik legnépszerűbb hirdetési programját, a Preferred Marketing Developers rendszert - írja a HWSW. A cél, hogy a jelenleginél több cég fizessen, ha sikereket akar elérni a Facebookon.
Egyszerű, már eddig is gyakran sugallt üzenetet küldött a Facebook az üzleti szereplőknek, akik jelen vannak az oldalán: ha valaki szeretne eredményeket elérni a Facebookon, annak fizetnie kell. A HWSW cikke szerint már elég régen sokkal rosszabb esélyekkel indulnak az organikus céges tartalmak a Facebookon, sőt, a szponzorált posztok intézményének bevezetése óta szinte esélytelen komolyan vehető elérést produkálni extra befizetés nélkül.
A Facebook azonban egyre szigorúbb szabályokat állít fel, ezzel párhuzamosan pedig konzekvensen tiltja ki a rendszerből azokat a reklámozókat, akik nem hajlandóak követni az előírt utakat.