A BlackBerry közlése szerint legújabb modelljük iránt minden korábbinál nagyobb a kezdeti érdeklődés. A hír azonban ebben a formában eléggé felemás.
Az Egyesült Királyságban közel háromszor annyit adtak el a megjelenés első hetében a Z10-ből, mint amennyi más készülékek hasonló időszakában elfogyott. A kanadai piacon sem rossz a helyzet, ott az eddigi legerősebb nyitásnál 50 százalékkal hozott erősebbet a Z10 első hete.
A korábban RIM néven futó BlackBerry január 30-án jelentette be teljes megújulását. A névváltás mellett új operációs rendszert indítottak útjára, mellé pedig bejelentették az érintőképernyős piacra szánt Z10, valamint a fizikai billentyűzettel is rendelkező Q10 mobiljaikat.
A BlackBerry-vezér Thorsten Heins által közölt sikerjelentés élét azonban két dolog is csökkenti. Egyrészt a vezérigazgató nem beszélt konkrét számokról, ami mindig hagy egy kis gyanút az emberben. Másrészt a BlackBerry mobiljai esetében eddig sosem volt ilyen jellegű nyitány, mint most: az elmúlt időszakban már kevesen érdeklődtek egy-egy frissen polcokra kerülő modelljük után, amikor pedig még erősek voltak, akkor jóval kisebb volt a piac, azokat a számokat nem nehéz felülmúlni 2013-ban, mikor már szinte mindenki valamilyen okostelefont akar.
A korábban RIM néven futó BlackBerry január 30-án jelentette be teljes megújulását. A névváltás mellett új operációs rendszert indítottak útjára, mellé pedig bejelentették az érintőképernyős piacra szánt Z10, valamint a fizikai billentyűzettel is rendelkező Q10 mobiljaikat.