Egyre többet hallani a RIM hamarosan debütáló mobil operációs rendszeréről, a BlackBerry 10-ről, valamint a hozzá kapcsolódó telefonokról. Újabban már táblagépek is szóba kerültek, és úgy tűnik, nem sajnálja a RIM a pénzt a reklámozásukra.
Attól kezdve, hogy híre kelt az új operációs rendszernek, a BlackBerry 10-nek, egyre többet lehetett hallani a hozzá kapcsolódó új telefonokról, az X10-ről és Z10-ről. Mi több, ez utóbbi esetében még az is szóba került, hogy jobb lesz, mint az iPhone 5.
Most egy sajtóközleményében megerősítette a RIM, hogy táblagép is készül az új operációs rendszerhez, pontosabban azt mondták, hogy új mobil platformjukra telefonok és tabletek épülhetnek.
A RIM korábbi táblagépe, a PlayBook nem generált egetverő eladási számokat, azonban a BlackBerry telefonok tulajdonosai szívesen vásárolták, hiszen könnyen össze tudták hangolni okostelefonjukkal.
Ezen a logikai vonalon elindulva pedig tényleg érdemes piacra lépni egy BB10-es tablettel, főleg annak fényében, hogy a RIM fel akarja forgatni az okostelefon-piacot új telefonjaival.
S hogy ezt mennyire komolyan gondolja, azt jól bizonyítja, hogy hirdetéseit egy igen csak nézett műsorba, a Super Bowl közvetítéseiben helyezné el, ami viszont köztudottan az egyik legdrágább „hirdetési felület”. De hogy talán mégsem lesz kidobott pénz, amit a reklámra költ, azt az támasztja alá, hogy egy tavalyi felmérés szerint Kanadában többen nézték a Super Bowl alatti reklámokat, mint a meccseket.