2012. október. 03. 22:19 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. október. 03. 22:15 Tech

Tesztelik a fizetős Facebook-posztokat

Az amerikai Facebook-felhasználók között is elkezdték tesztelni azt a szolgáltatást, melynek lényege: ha fizetsz, feljebb kerül a posztod a hírfolyamban - írja az Index.

A Facebook szerdán új szolgáltatást kezdett tesztelni az amerikai tagok között: aki fizet, annak posztja feljebb kerül a hírfolyamban, és így többen láthatják. Bár a cég a tesztüzemre hivatkozva nem árulja el, mennyibe kerül majd egy fizetős poszt, a Cnet szerint a rendszerben most 7 dolláros ár látszik - olvasható az Indexen.

A szolgáltatást, amivel a Facebook a garázsvásárok és a házibulik promócióját igyekszik megkönnyíteni, tavasszal már tesztelték Új-Zélandon, és azóta húsz más országban is bevezették. Azoknak, akiknél már elérhető, az egyes posztok alatt a Like, a Comment és a Share opción kívül a Promote is megjelenik.

A Facebook egy egyszerű grafikonon azt is megjeleníti, hányszor többen látták a posztot úgy, hogy a felhasználó fizetett érte, mint ha csak úgy ingyen tette volna ki. A hivatalos magyarországi bevezetés időpontjáról nem tudni, de van olyan Index-olvasó, aki arról számolt be, hogy neki már hetek, ha nem hónapok óta elérhető a Facebook Promote.

hvg360 Köves Gábor 2024. december. 04. 19:30

Jean Reno a HVG-nek: Visszavonulni? Magát a szót sem értem

Már magyarul is olvasható a világhírű francia színész első regénye, az Emma. Jean Renóval a Luc Bessonnal közös múltról, Natalie Portman ellenérzéseiről, egy tehetséges pingvinről, egy vaginába rejtett memóriakártyáról és Robert De Niróról is beszélgettünk.