Ha valaki bebillentyíűzi a microsoft.com kifejezést, egy jóval áttekinthetőbb, modernebb weboldal fogadja, amely az eddigieknél egyértelműbben reklámozza, ajánlja a cég termékeit.
A Microsoft már júniusban megmutatta készülő weboldalának előnézetét, és végre élessé vált a megújult oldal, amelyik gyökeresen másképp néz ki, mint a korábbi website.
A rugalmas kialakítás alkalmazkodik a képernyő felbontásához, az oldalkép letisztult, modern, és ami a lényeg: bannereken láthatók azok a termékek, amelyeket a Microsoft leginkább reklámoz egyrészt az otthoni (Skype, Bing), másrészt a vállalati felhasználók felé (Windows Server 2012, Office 365, Visual Studio).
Mindebből már az is látható, hogy az oldalon szétválhatnak a már említett otthoni és vállalati felhasználók (Work and Home lehetőség), de a felső fülek alatt található lehetőségek (termékek, letöltés, biztonság, támogatás, vásárlás) mindkét csoportnál ugyanazok.
A változás mindenképpen pozitív, az új honlap nemcsak áttekinthetőbb, hanem a navigáció is jóval egyszerűbbé vált rajta.