Tintaspóroló, Ink Advantage technológiás nyomtatói kapcsán hozott nyilvánosságra adatokat egy kelet-európai nyomtatóvásárlási és -használati kutatásából a HP.
A cég regionális felmérése szerint a vásárlók 90 százaláka legalább egy boltot meglátogat nyomtató vásárlása előtt. 60-60 százalékuk olvas a témában a neten vagy kérdezget az eladótól. A megkérdezett felhasználók fele a neten össze is hasonlítja az árakat.
A spórolás aztán a használatkor is folytatódik: a HP adatai szerint az otthon nyomtatók használók 65 százaléka nem nyomtat ki mindent színesben, hogy spóroljon, 60 százalékuk kevesebb fényképet nyomtat, százalékuk pedig vázlatmódot használ, szintén költségtakarékosság okán.
A spórolás aztán a használatkor is folytatódik: a HP adatai szerint az otthon nyomtatók használók 65 százaléka nem nyomtat ki mindent színesben, hogy spóroljon, 60 százalékuk kevesebb fényképet nyomtat, százalékuk pedig vázlatmódot használ, szintén költségtakarékosság okán.