Tech hvg.hu 2012. augusztus. 02. 12:50

Jobbik-propaganda: így internetezzen, aki jobbikos

A Jobbiknak több okból kifolyólag is kiemelt hangsúlyt kell fektetnie az internetes kommunikációban rejlő lehetőségekre - ezzel a felismeréssel kezdődik a Jobbik tavaly kiadott útmutatója, melyben a párt a főként amerikai nagytőkések kezében lévő Facebook, Twitter és YouTube használatát ajánlja a szimpatizánsok figyelmébe.

A Novák Előd brüsszeli fizetése kapcsán a Varánusz blog által felidézett, tizenöt oldalas anyag példái végig a párthoz igazodnak. A facebookos lájkolást bemutató rövid alfejezet például rávilágít: “Akár a Jobbik, akár Vona Gábor oldalán a megjelent üzenetek lájkolhatóak. Ehhez nem kell mást tennie, mint az üzenetek alatti Tetszik feliratra kattintani” - biztos, ami biztos, nehogy valaki félrekattintson.
Miheztartás végett
Az Internetes kampány 2011 címet viselő dokumentum valamiért többször is fontosnak tartja felhívni a Jobbik-szimpatizánsok figyelmét, hogy “blogok kommentálása közben is figyeljünk a jó helyesírásra és mondatszerkesztésre, hogy az olvasókban jó benyomást keltsünk, valóban kíváncsiak legyenek a mi álláspontunkra is”, illetve “minden fórumon törekedjünk a kulturált hangvételre és az adott oldal szabályainak betartására! Semmiképpen se riasszuk el a lehetséges szimpatizánsokat viselkedésünkkel, próbáljunk megértőek lenni, kerüljük a parttalan vitákat”.
Hirdetés
Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.