A némileg csökkenő bevételeket és a nagyon is zuhanó árfolyamot a mobilos hirdetési front régen várt megnyitásával próbálja ellensúlyozni a Facebook.
Az egyik tény, hogy a Facebook negyedéves szinten 1 milliárd dollár körüli bevételeinek hatalmas része származik a hirdetésekből. A másik tény, hogy a felhasználóknak egyre nagyobb része nézi elsősorban vagy kizárólag mobilos felületről a Facebookot. A harmadik tény, hogy a Facebook mobilos felületén nincsenek hirdetések. A háromból következik, hogy a helyzet egyre inkább tarthatatlanabbá vált, a közösségi oldal pedig hosszú várakozás után most jelentette be, hogy mobilos hirdetések terén is le tud valamit tenni az asztalra.
A hirdetések mobilos felületre való beengedése minden túlzás nélkül mérföldkő a Facebook történetében, és hamarosan - leginkább a negyedéves üzleti bevételek publikálása után - trendfordító is lehet a cég részvényárfolyamának alakulásában. A papírok a mélyrepülés folytatásaként tegnap 25.75 dollárral újabb negatív rekordot értek el az amerikai tőzsdén. Ezzel lassan elérik azt a szintet, amin már több szakértő szerint is érdemes lehet venni belőlük.
Ahogy a Mashable írja, az első mobilos hirdetési lehetőséget a Sponsored Stories formán belül választhatják a hirdetők, akik dönthetnek, hogy a felhasználók főoldali falán megjelenő reklám hol tűnjön fel, asztali böngészőben, mobilon vagy mindkét felületen.
A hirdetések mobilos felületre való beengedése minden túlzás nélkül mérföldkő a Facebook történetében, és hamarosan - leginkább a negyedéves üzleti bevételek publikálása után - trendfordító is lehet a cég részvényárfolyamának alakulásában. A papírok a mélyrepülés folytatásaként tegnap 25.75 dollárral újabb negatív rekordot értek el az amerikai tőzsdén. Ezzel lassan elérik azt a szintet, amin már több szakértő szerint is érdemes lehet venni belőlük.