Piactér néven új portált indít az online kupon üzletből jól ismert Bónusz Brigád. A közösségi piacon elsősorban mikro- és kisvállalkozások kínálhatják kedvezményesen termékeiket és szolgáltatásaikat.
Saját adataik szerint legalább 2,5 millió embert érnek el a Bónusz Brigád hálózatában, így az eladni kívánó kisebb cégeknek és egyéni vállalkozóknak új ajtót nyitnak saját vevőkörükhöz.
Heller Gábor a Bónusz Brigád társalapítója szerint közel 3000 mikro- és kisvállalkozás jelentkezett már be hozzájuk, de az eddigi szolgáltatásukkal nem tudtak megjelenést nyújtani számukra. Ennek több oka is lehetett: túl szűk réteget érintő terméket kínáltak, nem tudtak, vagy nem akartak a másik modellnek megfelelő jelentős árkedvezményt adni, esetleg vállalkozásuk mérete nem tette őket alkalmassá arra, hogy az óriásra növekedett közösségi vásárlás piacán jelen legyenek.
A Piactér önkiszolgáló rendszerébe azonban már saját maguk tudják feltölteni ajánlataikat. Az ajánlatuk sikerességéről – vásárlások száma, beváltások száma, a vásárlók összetétele – a könnyen áttekinthető felületen kapnak tájékoztatást.