Tech 2012. április. 19. 15:15

Kis cégek kínálatára számít új piacterén a Bónusz Brigád

Piactér néven új portált indít az online kupon üzletből jól ismert Bónusz Brigád. A közösségi piacon elsősorban mikro- és kisvállalkozások kínálhatják kedvezményesen termékeiket és szolgáltatásaikat.

Saját adataik szerint legalább 2,5 millió embert érnek el a Bónusz Brigád hálózatában, így az eladni kívánó kisebb cégeknek és egyéni vállalkozóknak új ajtót nyitnak saját vevőkörükhöz. 

Heller Gábor a Bónusz Brigád társalapítója szerint közel 3000 mikro- és kisvállalkozás jelentkezett már be hozzájuk, de az eddigi szolgáltatásukkal nem tudtak megjelenést nyújtani számukra. Ennek több oka is lehetett: túl szűk réteget érintő terméket kínáltak, nem tudtak, vagy nem akartak a másik modellnek megfelelő jelentős árkedvezményt adni, esetleg vállalkozásuk mérete nem tette őket alkalmassá arra, hogy az óriásra növekedett közösségi vásárlás piacán jelen legyenek.

A Piactér önkiszolgáló rendszerébe azonban már saját maguk tudják feltölteni ajánlataikat. Az ajánlatuk sikerességéről – vásárlások száma, beváltások száma, a vásárlók összetétele – a könnyen áttekinthető felületen kapnak tájékoztatást.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?