A mikroblog-szolgáltatás felvásárolta a Posterous nevű, négy évvel ezelőtt alapított vállalatot.
Több kulcsfontosságú projektbe vág a Twitter a Posterous mérnökeinek, menedzsereinek segítségével és a felvásárolt termékkel – áll a mikroblog szolgáltatás hivatalos blogjának legutóbbi bejegyzésében. A Twitter a Posterous felvásárlásával az információk megosztását igyekszik még inkább megkönnyíteni az interneten illetve mobil eszközökön.
A Posterous alapító-igazgatója, Sachin Agarwal a blogjában azt írja, a vállalatot 2007-ben alapította - minden azzal indult, hogy egy fotót szeretett volna megosztani az iPhone-jával, erre keresett kényelmes megoldást. A cégnek az eltelt négy év során 21 munkatársa lett. A Posterous alapítójának új posztja a Twitternél termékmenedzser lesz.
A Twitter a napokban azt is bejelentette, hogy már arab, farsi, héber és urdu nyelven is elérhető.