2011. március. 07. 09:55 techline.hu Utolsó frissítés: 2011. március. 07. 10:13 Tech

Charlie Sheen, a Twitter, a Guiness-rekord és a pénz

Pár napja, mint ahogy mi is jeleztük, egy Charlie Sheen nevű felhasználó is megjelent a Twitteren, és hamarosan...

Pár napja, mint ahogy mi is jeleztük, egy Charlie Sheen nevű felhasználó is megjelent a Twitteren, és hamarosan kiderült, tényleg a botrányairól elhíresült színészről van szó.

Charlie azonnal egy Guiness-rekordot is felállított: a leggyorsabban érte el az egymillió követőt. Ez a “leggyorsabban” egészen pontosan 25 órát és 17 percet jelentett, azaz alig több mint egy elteltével egymillió twitterező figyelte a színész bejegyzéseit. (Charlie egyébként egy másik Giuness-rekordot is a magáénak tudhat: a sorozatszínészek közül ő kapta a legtöbb pénzt egy epizódért – legalábbis eddig.)

De vajon hogyan került Sheen úr a Twitterre, amikor erősen gyanítható, hogy nem tölti minden idejét a számítógép előtt? Egyáltalán, teszi fel a kérdést a Forbes cikke, hogyan válik egy nemtwitterezőből egyetlen éjszaka alatt “keménymagos csivitelő”? Majd a válasszal sem késlekedik, mindez az Ad.ly nevű ügynökségnek köszönhető, amelyik egyébként a hírességek internetes (értsd: Facebook, Twitter) jelenlétével foglalkozik.

Charlie-ban, látva celebtársai twitteres jelenlétét, megérett az elhatározás, hogy ez úton szeretne közelebb kerülni a közönségéhez. Barátai felkeresték nevezett ügynökséget, ahol minden segítséget megkaptak a színész Twitter-oldalának létrehozásához. Ennek keretében hosszas telefonbeszélgetést folytattak a színésszel, amelynek során elmagyaráztak mindent, amit a twitterezéshez tudni kell. Úgy tűnik sikerrel, hiszen már az első képet, amit magáról feltöltött, több mint egymillióan nézték meg.

És ettől kezdve Charlie Sheen Twitter-oldala már a pénzről fog szólni, hiszen a szponzorok pillanatok alatt meglátják benne a remek hirdetési lehetőséget. A rossz nyelvek szerint talán ez volt Sheen eredeti célja: felkelteni megdöbbentő húzásaival az érdeklődést személye iránt, megtalálni a nyilvánosság elérésének legkézenfekvőbb módját, majd bezsebelni az ezzel járó dollárokat.

Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.