A Közösségimédia-trendek Magyarországon 2011-ben tulajdonképpen úgy jó, ahogy van.
A Közösségimédia-trendek Magyarországon 2011-ben tulajdonképpen úgy jó, ahogy van. Nem tudni persze, hogy milyen kutatások, vagy iparági tapasztalatok állnak a bejegyzés mögött, de számomra mind a tíz pont hihetőnek tűnik. Megjegyzéseket is csak azért fűzök hozzájuk, hogy kicsit közelítsem őket a hagyományosnak nevezett médiához. (Az egyszerűség kedvérét maradjunk annyiban, hogy a hagyományos média a túlnyomórészt szerkesztett tartalomból álló média.)
10. Közösségi vásárlás - Igen, valóban felfutóban van, érzem benne tartalékokat, de 2011-ben el kell indulnia valamilyen konszolidációnak. Az egyik irány a szakosodás lehet. Jó lenne, ha a közösségi vásárlás idővel kiterjedne bizonyos kulturális javakra (könyv, koncertjegy, újság előfizetés stb.).
Ha kíváncsi a cikk folytatására, elolvashatja a HVG Médiablogján, erre a linkre kattintva >>>