Nyerjen egy Adobe Photoshop Lightroom 3 szoftvert!
Nyerjen egy Adobe Photoshop Lightroom 3 szoftvert!
Lehet bármennyire jó egy fotós, azért az esetek többségében nem árt egy kis utómunka, mielőtt megjelennek a képek. Vállalkozó kedvű olvasóink most megmutathatják, miként tudnak rokonaikból, ismerőseikből címlapsztárt faragni, néhány kattintással.
Tovább a cikkhez >>>
Jön a világ első kalóz internet-szolgáltatója!
A Swedish Pirate Party, azaz az Svéd Kalózpárt a világ egyik legismertebb szervezete, amely az internetezők jogaiért, és az internet cenzúra megszüntetéséért harcol.
Tovább a cikkhez >>>
Hogyan kerülhet weboldalunk a topok közé?
A recept egyszerű: minél több a látogatót kell gyűjteni, ha a top 100-ba, top 500-ba szeretnénk tartozni. De vajon mennyi ez a „minél több”? Egyáltalán, milyen számok elérése szükséges ahhoz, hogy felkerüljön oldalunk valamelyik toplistára?
Tovább a cikkhez >>>
Hiába bújsz - mit tehetünk a reklámok ellen?
Jön a szép új világ, egyen szómát, hüvelygomba elleni krém, bifidus essensis - mindenhol kéretlen reklámhegyek. Kevesen kérik, de sokan kapják, és elugrani előlük egyre nehezebb.
Tovább a cikkhez >>>
Biztonsági problémák: amikor mások baltázzák el
Jelent meg nálunk is több hasonló cikk, amelyek lényege, hogy hiába is kezeljük bármilyen gondosan a gépünket és a személyes adatainkat, ha a táplálkozási lánc egy másik és eléggé jelentős felsőbb láncszeme ezenközben erősen gyengélkedik.
Tovább a cikkhez >>>
Netgeneráció (4.): Közösségi oldalak, virtuális játszóterek
Jelen cikkünkben a korábbi részekben már vázolt kutatás talán legérdekesebb témáját, a közösségi oldalak használatát boncolgatjuk a vizsgált korosztályban.
Tovább a cikkhez >>>
420 ezer csaló üzenet óránként
Egy brit tanulmány szerint elképesztő mennyiségű a kéretlen levéláradat, az ezzel járó csalások, megtévesztések pedig egyre több kárt okoznak az óvatlan felhasználóknak.
Tovább a cikkhez >>>
Játékok hihetetlen fizikával – jövőre (videó)
A játékfejlesztők és -kiadók, de a felhasználók és játékosok is egyetértenek abban, hogy az élethű megjelenítésben (grafikában) lassan elérjük a határokat.
Tovább a cikkhez >>>