Szex és New York és HP
A neves számítógépgyártó, a Hewlett-Packard még április végén írt alá együttműködést a Warner Bros.
A neves számítógépgyártó, a Hewlett-Packard még április végén írt alá együttműködést a Warner Bros. Picturesszel: az IT cég a Szex és New York 2. filmben mutatja be legújabb tavaszi termékkollekcióját, illetve a „tech couture”-t (a kifejezés érdekes modernizálása a haute couture francia szóösszetételnek, ami exkluzív, egyedi gyártású divatcikkeket (is). A HP a világhírű sorozat alapján készült film segítségével erősíti meg kapcsolatát és elkötelezettségét a divatdiktátorokkal, így próbálva kedvet teremteni a divatos számítógépekhez.
A HP Mini Vivienne Tam notebook 2008-as New York-i divathéten történő debütálása óta a cég a divat és a technológia ötvözésének élvonalába áll, s ez vezetett el a Szex és New York 2-vel való együttműködéshez is. „Divatdiktátor jelenségként a Szex és New York képes a divatot és a divatos 2010-es tavaszi számítógép-kollekciónkat természetes módon bemutatni, a prémium márkát ötvözni a női divattal” – nyilatkozta Jean-Pierre Le Calvez, a HP személyi számítógépek üzletágának EMEA régióért felelős marketing alelnöke.
A film főszereplője és egyik producere, Sarah Jessica Parker szerepel egyébként a HP legújabb, „PC is Personal Again” (Legyen megint személyi a számítógép) nemzetközi reklámfilmjében. A reklám a cég legújabb kampányának része, amely azt mutatja be, hogyan válik igazán személyre szabottá és fontossá a technika. A reklámban Parker saját magát alakítja: egy kifinomult, energikus nőt, aki egy HP számítógép segítségével irányítja az életben játszott sokféle (anya, divattervező, film producer) szerepét.