A Facebook F8 konferenciáján San Franciscóban a Facebook alapítója és elnöke bejelentette, hogy a megszűnik a Facebook Connect mint brand.
15 hónap alatt százmillióan használták a Facebook Connectet, amely lehetővé teszi, hogy a Facebook-tagok a Facebook-jelszavukat használva jelentkezzenek be egy másik weboldalra, és magukkal vigyék a profiljukat, beállításokat és kapcsolataikat is.
A Facebook Connect önálló brandként megszűnik a policy és a filozófia változása miatt, helyette ezentúl a Facebook az Open Graph protokolt és az OAuth 2.0 standardot használja a Facebook a harmadik féllel való megállapodások során a mashable.com tudósítása szerint.
Mark Zuckerberg korábban az Open Graph mellett az API-t is bejelentette, ami többek között a fejlesztők életét könnyíti meg: az eddigi 24 órás adattárolási policy a múlté, több idejük lesz a fejlesztőknek arra, hogy a Facebook-regisztráltak adatait felhasználják és az adatbázist a partnerek szolgáltatásaiba integrálják. Ez ügyben több mint harminc céggel állapodtak meg - köztük van a Microsoft és a Pandora is.