Idei első Photoshop-játékunk célja, hogy az olvasók saját vagy családtagjai, barátaik képeit felhasználva olyan...
Idei első Photoshop-játékunk célja, hogy az olvasók saját vagy családtagjai, barátaik képeit felhasználva olyan képeket készítsenek, amelyek megfelelnek egy hagyományos moziplakát feltételeinek. A nyeremény ezúttal egy Adobe Photoshop Elements 8 csomag. A nevezési határidő 2010. február 3. – így még van idő készíteni egy-két remek montázst, ha esetleg valaki lemaradt volna. Azonban már eddig is nagyon sok pályamű érkezett, úgyhogy lássunk egy kis ízelítőt, csak úgy véletlenszerűen. Ez most csak egy apró válogatás, így ha valaki nem látja viszont beküldött képeit ezen az oldalon, ne ijedjen meg. ez korántsem a teljes kollekció.
A „Rejtett Műterem” alkotója és főszereplője remélhetőleg a valóságban egy kedves aranyos fickó: Photoshoppolni azonban nagyon tud, mivel a plakáton már határozottan „thrilleres” figura lett belőle: hogy mi történhet szegény modellekkel a műteremben, arra csak tippelni tudunk. Ha azonban igazi erotikus-thriller lenne, valószínűleg megnéznénk, mivel az ötlet igen jó.
A szerkesztőség Guy Ritchie rajongó tagjai (ez nagyjából lefedi az egész szerkesztőséget) leginkább a „Szemet szemért” c. filmet néznék meg. A címből, illetve a plakátból ugyanis nagyon úgy tűnik, hogy egy remek kis akció-komédiával lenne dolgunk. Pénz, akció, csinos lányok – mi más kell egy jó filmhez, illetve plakáthoz?
Ha már akciónál tartunk: a „Live Hard” sokféle következtetésre ad okot: vagy egy „Die Hard” paródia, amolyan Csupasz Pisztoly stílusban, de az is lehet, hogy csak a Die Hard sorozat legújabb (hol is tartanak most? Ötödik, hatodik?) epizódja, immár új főszereplővel, ami érthető, hiszen Bruce Willis lassan nagypapakorban jár, ideje volt lecserélni. A film zenéjét a plakát szerint a Metallica szolgáltatja, már csak ezért is jó lenne megnézni.
Az „Adventúra” szinte biztos, hogy egy vígjáték lenne, amolyan Adam Sandler/Jim Carry stílusban – elnézve a jópofa baráti társaságot, csak elképzelni tudjuk, miféle poénokat művelhetnek a hegyekben túrázás közben. A film amúgy egy Cliffhanger paródia, és a készítői – legalábbis a nyersanyagfotók tanusága szerint – valóban egy hegymászó/túrázó baráti társaság.
Romantikus vígjátékból soha nem elég – a „Míg a halál el nem választ” már a plakátja alapján is tuti kacagtató kis darab lenne. Valószínűleg a házasság utáni, esetleg a válás mozgalmas eseményeit feldolgozó darabbal lenne dolgunk, persze reméljük, hogy jó hollywoodi filmhez méltóan, a végén megint összejönnek a szereplők.
Az „Elmebaj” című moziposzter elérte a célját. Valószínűleg ijesztőre tervezte a művész, nos ez sikerült, ugyanis tényleg ijesztő lett. Ráadásul a két figura némi skizofrén történeti szálat is sejtetni enged. De az is lehet, hogy ikrek. Bármi is legyen, ha egy kis borzongásra vágynánk, a plakát alapján tuti megnéznénk a moziban.
Az „Elnök embere” szintén egy vígjáték-poszter. A felirat szerint a „Dórika jelenti” folytatása, mivel azonban nem láttuk az első részt, így csak találgatni tudunk, hogy mit is jelenthetett anno Dórika…
Minden kedves olvasónak köszönjük a remek képeket – nemsokára teljes galéria és eredményhirdetés, addig is, akinek még van kedves/ideje, nyugodtan bombázzon minket további plakátokkal, még semmi nincs eldöntve!