Az Avast Antivirus napjaink egyik legnépszerűbb vírusirtó és biztonsági csomagja.
Az Avast Antivirus napjaink egyik legnépszerűbb vírusirtó és biztonsági csomagja. Az Avast Home Edition, azaz az ingyenes (magyar nyelven is elérhető) otthoni vírusirtó nemsokára eléri az impozáns százmilliós felhasználói számot, de az üzleti szegmensben is igen népszerű a cég.
Az Avast és a Google megállapodásának értelmében, a cég mostantól a Google Chrome böngészőt ajánlja termékeiben. Novembertől, az új, ötös verziót telepítve, már a telepítéstől kezdve ajánlgatja az Avast a Google böngészőjét, amennyiben érzékeli, hogy még nincsen Chrome a gépünkön.
Tekintve a százmilliós felhasználói bázist, ez egy igen ügyes üzleti húzás a Google részéről, ráadásul az Avast telepítőben alapesetben a Chrome install van bepipálva, így szinte biztos, hogy pár tízmillió „véletlen” telepítést máris szerzett magának a Chrome. A Chrome ingyenes, mindemellett nem rossz böngésző, a felhasználókat tehát nem éri különösebb kár – mit gondol az Olvasó? Vajon mennyiben növeli majd a Chrome népszerűségét ez az üzleti húzás?