2008. május. 20. 07:28 techline.hu Utolsó frissítés: 2008. május. 20. 07:32 Tech

Az AOL-é lett a Bebo közösségi portál

Az AOL márciusban tett ajánlatot a Bebo megvásárlására, és a...

Az AOL márciusban tett ajánlatot a Bebo megvásárlására, és a tranzakció a napokban zárult le. A Bebo a fiatalokra koncentrál, és különösen népszerű az Egyesült Királyságban. A portál az AOL újonnan létrehozott People Networks divíziójához tartozik majd.
Az AOL több hasonló portált működtet már, amelyek közül a legismertebbek az AIM (AOL instant messaging), amelynek 30 millió felhasználója van világszerte, valamint az ICQ, 28 millió felhasználóval. 

A People Networks divízió nemsokára egy további akvizíció révén a Goowy Media céggel gazdagodik majd, amely a widget technológia egyik éllovasa, valamint a Yedda nevű társasággal, amely szociális kutatásokkal foglalkozik.

(forrás: InformationWeek)

Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?