Első pillantásra nagyon is eredetinek látszik, de nem az, csak utánozza a kínai bolt az Apple-üzletet.
Apple-logós egyentrikó az eladókon, a jól ismert dizájn és a poszterek a falakon – első pillantásra akár valódi Apple-üzlet is lehetne a Kínában lefotózott bolt.
De nem az – látszik azon, hogy néha eltévesztik a Store szóban a betűk sorrendjét, hogy nincs az eladókon névtábla (a nyakukban csak a STAFF felirat olvasható), és a helyszín, Kunming sem lenne jellemző egy valódi Apple-üzletre.
A BirdAbroad blog információi alapján az AppleInsider írta meg először a hírt, melyben az is szerepel, hogy bár az Apple termékeit nagy tételben hamisítják Kínában, az nem volt eddig jellemző, hogy a cég üzleti modelljét és az Apple-boltokat is lemásolják.
A cupertinói cég 3,8 milliárd dolláros forgalmat bonyolított Kínában a második negyedévben. Az Apple négy hivatalos üzlete a cég legnagyobb forgalmú és legnagyobb bevételű boltja. Tavaly azt jelentették be, hogy 25 üzletet nyitnak Kínában az elkövetkezendő néhány évben. Hongkongban az év második felében nyílik az első hivatalos Apple-üzlet.