Az Auto Bild című magazin szerint megszületett a döntés arról, hogy 2018-tól csapatot indít a Forma-1-ben az Audi.
A német autós szaklap értesülései szerint végleg elődőlt Szingapúrban, hogy a pletykák, miszerint a Volkswagen belép a Forma–1-be, végül igaznak bizonyulnak. Ráadásul a korábban a nemzetközi sajtóban is gyakran emlegetett módon indul el a német autóipari konszern: az Audi lesz a VW f1-es márkája. Emiatt az autógyártó állítólag visszalép a német túraautó-bajnokságtól (DTM) is, és a hosszútávú bajnokságtól, a Le Mans szériában való indulástól is (ahol ráadásul a cég másik márkája, a Porsche így tényleg át is veheti a helyét).
Az Audi istálló vezetője a Ferrari korábbi csapatfőnöke, Stefano Domenicali lehet, a főszponzor pedig a Red Bull lesz – értesült az Auto Bild. Vagyis: elképzelhető, hogy a Red Bull úgy oldja meg a jelenlegi motorszállítói problémáját, hogy lényegében eladja a csapatát.
Mindez azonban csak 2018-től érvényes, igaz, a hétfői hír szerint már csak néhány aláírás hiányzik a hivatalos bejelentéshez – az újság azonban az információforrását nem nevezte meg.
Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába
Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.