350 millió forintos retró őrület az újkori Mercedes 190 Evo II
A legendás Mercedes 190 E 2.5-16 Evo II-nek emléket állító méregdrága újdonságból 100 darabot terveznek gyártani.
A legendás Mercedes 190 E 2.5-16 Evo II-nek emléket állító méregdrága újdonságból 100 darabot terveznek gyártani.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
A DTM emlékeket felidéző sportszedán 21. századi változata szupermodern technikát vonultat fel a retró hangulatú lemezek alatt.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
A DTM emlékeket felidéző sportautó 21. századi változata több mint 300 millió forintba fog kerülni.
Az erősen limitált szériás sportkupéval az elmúlt közel két évtizedben alig több, mint 17 ezer kilométert tettek meg.
A legendás versenyautó Nicola Larini nevével fémjelzett példányát a gyártó Milánó melletti múzeumában fotóztuk körbe.
Az egyedi külsejű és igen komoly teljesítményű sportkupéból ez az egyetlen példány készült.
Az Abt által kezelésbe vett, legendás öthengeres Audi motoros Formentor a DTM hivatalos safety carja, mutatjuk milyen testközelből.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Ez az éppen új gazdára váró különleges 190 E képzeletben a DTM hőskorába repít vissza bennünket.
Portimaóban egy verseny erejéig száll be.