Sport hvg.hu 2013. szeptember. 04. 08:19

Lezárták a nyomozást Erőss Zsolték halála ügyében

A rendőrség szerint nincs felelőse a Kancsendzöngán májusban történt tragédiának, az ügyben nem nyomoznak tovább.

Lezárta a nyomozást a rendőrség Erőss Zsolt és Kiss Péter halálának ügyében. A rendőrség szerint nem történt bűncselekmény – írta a Blikk szerdán.

Az ügyben Neiden­bach Ákos hegymászó tett feljelentést, ám a rendőrség szerint nem lehet megállapítani a hegymászás mint foglalkozás szabályait, ezért ezeknek a szabályoknak a megszegése sem értelmezhető. Az expedíció szervezése pedig nem is minősül foglakozásnak.

Mario Vielmo - Kiss Péter emlékoldal / Facebook

A több mint ötven éve mászó Niedenbach szerint olyan eseteket sem vizsgáltak ki érdemben, amikor nyilvánvaló hibák történtek. Szerinte a rendőrség nem szerezte be a javasolt dokumentumokat.

Kollár Lajost, a Magyarok a világ nyolcezresein expedíciósorozat vezetőjét saját bevallása szerint nem érte meglepetés. Szerinte a feljelentő felkészületlen, "semmi köze az expedíciós hegymászáshoz".

A 2013-as Kancsendzönga Expedíció két csúcsmászója, Erőss Zsolt és Kiss Péter a csúcsról való ereszkedés közben 8000 méter körüli magasságban tűnt el május végén.

párizsi olimpia 2024

Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába

Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.