A Forma-1-es Ferrari mérnökei és pilótái szerint is radikális újításokat kell eszközölni a 2011-es autón az elkövetkezendő futamokon, de még így is várni kell a futamgyőzelemre.
Nikolas Tomabazis, a Ferrari főtervezője szerint csapata nem fejlődik elég dinamikusan. "Most azon vagyunk, hogy újra rátaláljunk arra a fejlesztési ütemre, amiről az utóbbi két évben sajnos letértünk." A szakember szavaival teljesen egyetért az olasz csapat kétszeres világbajnok pilótája, Fernando Alonso, aki azzal, hogy a Török Nagydíjon harmadik lett, a Ferrari idei első dobogós helyezését szerezte meg.
"Szerintem a Ferrarinak kicsit többet kellene kockáztatnia az újítások terén - mondta a spanyol pilóta. - Most már muszáj ezt tennünk." A lemaradás jelentős, Alonso 52 ponttal áll az ötödik helyen a listavezető Sebastian Vettel mögött, míg csapata már 83-mal van lemeraradva a világbajnoki címvédő Red Bull Racingtől.
"Barcelonában talán már számíthatunk előrelépésre - mondta Aldo Costa, a Ferrari technikai igazgatója a Diario Sportnak. - Pár versenyt azonban még mindenképpen várnunk kell, míg összejöhet a futamgyőzelem. Legjobban eddig a Reanult lepett meg. A kipufogórendszere a többiekéhez képest teljesen más. Gondosan kielemeztem, a módszer különleges és nagyon bátor."
Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába
Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.