A Premier League kaszálja a legtöbbet a mezreklámon
A mezszponzoráció alapján, 128 millió eurónak megfelelő összbevételével az angol Premier League a leggazdagabb európai futball-liga.
A szigetországi bajnokság először előzte meg a német Bundesligát, amelynek csapatai 118,5 milliót kapnak a jelenlegi idényben. Harmadik helyen a Serie A "szerénykedik" 65,9 millióval.
Ami az egyes klubokat illeti, a legtöbb pénz a Manchester United számlájára érkezik: az amerikai AON cég átszámítva 23,6 millió eurót utal át a trikón szereplő reklámért. Csaknem ugyanennyivel gazdagodik évente a Liverpool a Standard Chartered Bank jóvoltából, a bwin fogadóiroda 23 milliót fizet a Real Madridnak, a Deutsche Telekom-felirat pedig 22 milliót ér a Bayern Münchennek.
Az European Jersey Report kimutatása szerint egyre feltűnőbb a fogadóirodák szerepvállalása, ezek ugyanis - a tavalyihoz képest 40 százalékos növekedést produkálva - immár 78,9 millióval veszik ki részüket az európai élcsapatok mezszponzorációjából. A legtöbb pénzt, összesen 112,5 millió eurót a bankok és biztosítók fizetik.
Kézilabda-Eb: a revánson túl is sok múlhat a magyar-svéd meccs végeredményén
Fontos meccset játszik este hattól a magyar női kézilabda-válogatott az Európa-bajnokságon: ha sikerül legyőznie a svéd csapatot, jó esélye van a legjobb négy közé jutni.