2010. március. 27. 13:29 MTI Utolsó frissítés: 2010. március. 27. 13:44 Sport

A Vasas jobb volt a "hazaiaknál"

A Vodafone férfi vízilabda ob I alapszakaszának bajnoki sorrendjében az Eger mögött a második és harmadik helyet elfoglaló két fővárosi csapat szombati, délidőben rendezett rangadóját a Vasas nyerte az FTC ellen 6 góllal. FTC-Fisher Klíma – TEVA-VasasPlaket 7-13 (1-3, 1-2, 2-5, 3-3)

Tévés meccs lévén a közvetítésre alkalmatlan népligeti uszoda helyett a Kőér utcai Honvéd-uszodába tette át "hazai" mérkőzésének színhelyét a Ferencváros, amely az őszi, idegenbeli súlyos vereség (5-13) után szeretett volna visszavágni a címvédőnek.

A Vasas viszont nem óhajtott ehhez asszisztálni, hanem nagyon is otthonosan játszva gyorsan elhúzott 3-0-ra. Az FTC 3-2-re felzárkózott a második negyed elején, a nagyszünetre azonban már újfent háromgólnyi különbség volt a felek között (2-5).

A folytatásban 5-3-ra még "visszajött" a zöld-fehér gárda, ám a további felzárkózási lehetőségeit elpuskázta. Az angyalföldi alakulat ugyanakkor a mezőny legjobbja, a háromszor is eredményes olimpiai bajnok Varga Dániel vezényletével élt az adódó alkalmakkal, s főképpen gyors lefordulásokból egyre nagyobb előnyre szert téve végül 13-7-re győzött.

párizsi olimpia 2024
Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.