A digitális világ nyújtotta előnyöket kihasználva, a Carling minden eddiginél jobban bevonja a szurkolókat a hétvégi Manchester United – Aston Villa angol ligakupa döntőbe - olvasható a Sports Marketing blogon.
A Wembley-ben sorra kerülő döntő ünnepi ceremóniája idején száz drukker neve jelenik majd meg az elektronikus hirdetőtáblákon, amikor a győztes csapat kapitánya a magasba emeli a trófeát. A kreatívabb, vállalkozó kedvű szurkolók örömére a Carling rendelkezésre bocsátja a stadionbeli reklámhelyei egyharmadát, hogy azokon a legjobban sikerült rajongói ötletek jelenhessenek meg" - írja a blog szerzője legutóbbi bejegyzésében.
Hogyan válhatunk a kupadöntő részeseivé? Látogasson el a Sports Marketing blogra, és megtudhatja.
Úszóelnök: Sokadszorra alázzák meg Virth Balázst
Wladár Sándor szerint az, ahogyan Milák Kristóf korábbi edzőjével bánnak, egyenesen történelemhamisítás. Úgy fogalmazott: „fekélyes a seb, és egyre mélyül. Hosszú időt igényel a gyógykezelése”.