Sex sells. A marketingesek alaptörvényének egyik paragrafusát a hirdetők néha szó szerint veszik. Összegyűjtöttünk öt hirdetést, amely orgazmussal próbálja vonzóvá tenni a portékát.
Kéjes sikolyok, vonagló testek, fülledtség. Kutyával, babával és szexszel bármit el lehet adni, ez utóbbit néhány hirdető pedig véresen komolyan veszi. Legutóbb a Foot Locker sportszermárka rukkolt elő egy orgazmusos klippel, melyből kiderül: a cipőbe bújás maga a csúcs. Az erotikus élményt illusztráló reklámfilm érdekessége, hogy talán elsőként a férfiak orgazmusára is koncentrál.
A női orgazmus ugyanis sokkal izgalmasabb témának bizonyult eddig. Mi szükség a férfira, ha a vágyott állapotot egy samponnal is el lehet érni?
A hajápoló-márka egész sorozatot készített a kéjes szpotból, megjelenik az irigy szomszéd néni és a frusztrált légiutas is, akik mind ugyanazt akarják: orgazmust, ha más nem, a sampon segítségével. De a kívánatos állapot nemcsak külsőleg érhető el, 2007-ben egy teát reklámozó kisfilm is készült, mely elfogyasztva a csúcsra juttat.
Spanyolországban a politikusok sem voltak prűdek felhasználni a receptet. A 2010-es választások alkalmával a szocialista párt kampányfilmjében a lelkes voksoló eljut az orgazmusig, méghozzá a választóhelyiségben.
A leghitelesebb orgazmusos reklám mégis az, melynek tárgya valóban a szex. A Durex egyik termékét reklámozza a nők kéjének bemutatásával.