Kanapé formájú autóval állt elő a Suzuki
Kanapét készített a japán Suzuki autógyár, de nem tervezi, hogy betör vele a bútorpiacra: ülőbútora önjáró, "útravaló", autóként is használható.
A kanapékocsi nagyon kabriójellegű, teteje egyáltalán nincs, karosszériája pedig eléggé viseltes, mivel - sokat - használt kanapé. A háromszemélyes bútor kormánya középen van, az ülőpárna elejéből áll ki, a bal karfát visszapillantó tükörrel látták el - krómozottal. A kanapéautó eleje dohányzóasztal, amelyet az ülőbútorhoz rögzítettek. Sebességváltója nincs, viszont a négykerekű kanapénak gáz- és fékpedál emberi lábfej-alakú.
A kanapé 100 kilométeren 5,5 liter benzint fogyaszt. Feltehetően túl hosszú útra senki sem megy vele, mert nem lehet gyors, mindössze 5,7 lóerős 169 köbcentis motorja, amely egyébként a Subaru cég gyártmánya. A végsebességéről nem értesült a járműről hírt adó brit Metro újság.) A kanapékocsi a chicagói autószalonon debütált. A Suzuki nem készül sorozatgyártására.